2015. május 23., szombat

Helyzetjelentés - avagy már nincs sok dolog

Gondoltam beékelek egy bejegyzést, hogy miként állunk.
A legtöbb fontos dologgal már megvagyunk. 

Az alábbiak már régen megvannak:
  • helyszín, 
  • a menyasszonyi ruha, 
  • magassarkú cipő (kicsi sarokkal), 
  • váltó fehér balett cipő (ami jó lesz a menyecske ruhához is), 
  • profi fotós, 
  • videós, 
  • dj, aki ceremóniamester is. 
Le van beszélve:
  • a dekoráció (bár még pontosításra szorul), 
  • a torta /azaz hogy lesz torta is meg cupcake-k is és hogy a Mentes manufaktúrától lesz/,
  • a héliumos színes lufik - lufiposta nélkül,
  • a menyecske ruha majdnem kész van.
Amik most lettek meg:
  • készen lettek a köszönetajándékok,
  • megrendeltük a virágokat (erről lesz külön blogbejegyzés),
  • vettem krétát az asztalszámokhoz (a kis dolgok is fontosak, nehogy elfelejtsük!)
  • lett egy mr&mrs vendégkönyvünk,
  • vásároltam egy nagyobb faládát amibe a 'képeslapokat' tudjuk majd tenni,
  • anya talált a homokszertartáshoz teljesen megfelelő szettet (vintage stílusban),
  • és felkértem Dórit koordinátornak.
Van egy lány, aki már több évnyi ruhatározáson és hostesskedésen túl van a Symában így már kiismerhettem annyira, hogy lássam, hogy amit elvállal azt maximálisan igyekszik csinálni, lelkiismeretes és ami nem utolsó szempont mindenkivel, minden élethelyzetben kedves. :)
Így gondoltam egyet (persze amint felvetettem az ötletet Gézu teljesen mellettem állt) és felkértem, hogy segítsen lekoordinálni az esküvőnket.
Be kellett látnom, hogy ahhoz hogy jól érezzem magam, kell hogy legyen Valaki akire rá tudom bízni az operatív részét az esküvőnek. Én mindent leszervezek, csinálok forgatókönyvet elérhetőségekkel és Dóri segít, hogy a helyszínen is minden flottul menjen.
Hogy mi az a sok feladat, amiben segítség kell? Többek között a héliumos lufikat átvenni a szertartás alatt, a ceremóniamesternek (azaz dj-nek) közvetíteni, amennyiben bármi változás állna be, összehangolni a fotóst az eseményekkel, intézni a tortát, ha kell a végén taxit vagy sofőrszolgálatot hívni és persze ne adj isten bármilyen szolgálatóval való probléma felmerülés esetén segít gyorsan rendezni a problémát.

  
Forrás

A galambokat illetően még nem döntöttünk, még gondolkodunk rajta.

Jövőhét végén megyek próba frizurára, utána való héten pedig próbasminkre úgyhogy egyre izgalmasabb :)

2 megjegyzés:

  1. Mindig tanul az ember: ki kellett gugliznom, mi az a homokceremónia :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :):) nekem tetszik, hogy két különböző színű homok 'egyesül' egy nagyobban, ami utána szép dísze lesz a lakásnak. A lényege ugyanaz, mint a gyertyaszertartásnak :)

      Törlés