2014. október 18., szombat

Eseménydús hét

Ez a hét abszolút eseménydús volt számunkra. Annyi minden történt egy hét leforgása alatt, hogy az egész blogbejegyzést ennek szentelem.
Kezdeném azzal, hogy mennyire imádjuk a Made in Heaven kreatív esküvőműhely esküvői visszaszámláló naptárját. (visszaszámláló naptárak) Ezt a naptárat mi egy játékukon nyertük, de határozottan várom minden nap, hogy letépjük. Ha időnként elfeledkezünk róla, akkor pedig néhány nap elteltével jó érzés többet letépni egyszerre. Amíg nem volt, nem is gondoltunk rá, hogy hiányzik, de a letépés élvezete, valamint a számok csökkenésének látványa határozottan pozitív érzés (leginkább Nekem, Gézu inkább viccesen kétségbeesik, hogy mennyire fogy az idő - vagyis az ideje :) - nap mint nap).
Ez a naptár olyan, mint egy hatalmas összefűzött jegyzetfüzet, ahol egyesével csökkenek a napok számai, ahogy tépkedjük őket. Azonban ez nem minden :) időnként az alján fel van jegyezve, hogy éppen mire kell figyelni, mi a teendő (Itt az ideje a vendéglista összeírásának; Tudjátok már hol lesz a nagy nap? ...stb.)
A másik nagy történés: végleges a fotósunk. Nem szaporítanám tovább a szót, a képei és a díjak, amiket esküvőfotózásért kapott magukért beszélnek. Pont ilyet kerestünk - olyat, aki esküvőfotózásból él és inkább mi kérdezhetünk Tőle, nem Ő Tőlünk. (legtöbb kérdés ami felénk érkezett: mit szeretnétek? --> miért? mit lehet? hogy szokták?) Róla annyit kell tudni, hogy csak kicsit idősebb nálunk (ez azért jó, mert laza fotózást szeretnénk, ami így sokkal könnyebb), tavasztól őszig itthon fotóz esküvőket, ősztől tavaszig pedig Malajziában, maláj esküvőkre megy képeket készíteni. 2012-ben az év esküvőfotósának választották, valamint elnyerte a 'legfiatalabb tehetség' különdíjat is. Herman Péter weboldalát és további képeit ide kattintva tekinthetitek meg.


Voltunk megint megnézni a kiválasztott gyűrűt, hogy biztosak legyünk abban, hogy jól választunk (azt mondták, hogy ezt mindig így kell, mondtuk akkor megyünk :) )
A gyűrű még mindig csodaszép, még mindig ezt tartjuk a leggyönyörűbbnek kézen is, úgyhogy ez egy biztos választás. Aki hasonló cipőben jár, annak csak ajánlani tudom a Bojti Ékszermanufaktúrát! (facebook) (honlap) - mint írtam már egy korábbi bejegyzésben - gyönyörűen dolgoznak és az üzletükben nagyon nagy a választék. Rendszeresen jelen vannak az esküvő kiállításokon, de sokkal személyesebb és nyugodtabb, ha azon kívül keresi fel Őket a pár. (persze bejelentkezés mellett)


Nem hagyható ki az események sorából a ruhám lefoglalózása sem. Teljesen megnyugtató érzés, hogy még mindig úgy érzem (az első próba óta), hogy ez a ruha a legtökéletesebb választás, így 'örömmel' foglaltam le és fizettem ki a ruha első részletét. Azonban a kiszolgáló/eladó hölgy modora olyannyira taszító volt, hogy (azon kívül, hogy egy külön blogbejegyzést kitöltene) ha nem szerettem volna bele ennyire a ruhába, azon nyomban fordultam volna ki a szalonból és egy forintot sem hagytam volna ott.
Az egész kálvária a Royal Classic Szalonnal már az első alkalommal kezdődött. Olyannyira nagynak tartják magukat, hogy csak bejelentkezéssel lehet próba alkalmat kérni (azt hozzá kell tenni, hogy amikor bementünk (tesóval és unokatesókkal) első alkalommal személyesen, egy árva lélek sem tartózkodott bent és a három hölgy a semmit tevéstől unta magát, de azért erősködtek, hogy Ők annyira roppantul elfoglaltak, hogy kérjünk időpontot) persze, gondoltuk fel szeretnek készülni a próbákra, így kértünk és kaptunk időpontot.
Mikor másodszorra mentem (vagyis az első alkalomra várva, hogy végre próbálhassak) az általam lefoglalt időpontban közölték, hogy nekem nincsen akkorra időpontom. Úgyhogy elkezdődött a huzavona - Én erősködtem, hogy személyesen itt jelentkeztem be, és tényleg ekkorra van időpontom - Ő (ugyanaz a Hölgy, aki most legutóbb is volt) ragaszkodott hozzá, hogy márpedig nincsen beírva, most egy másik menyasszony jönne, aki bár lemondta, menjek el és kérjek időpontot. Hosszas telefonbeszélgetések után végül kiderítette, hogy mégis nekem van igazam (ekkorra már rég kidobott volna a szalonból ahol a pénzemet hagyni szándékoztam ha Én nem erősködöm). Így történt, hogy felpróbálhattam néhány ruhát és beleszerrem ebbe, amit végül választottam.
Mivel azonban szerettem volna, ha anyáék is látnák rajtam a ruhát így mondtam, hogy ezt a ruhát szeretném, de kérnék egy másik időpontot, hogy Ők is lássák - kaptam.
Szerdán mentünk, hogy utoljára felpróbáljam a ruhát. Épp akkor egy másik menyasszony is próbált egyet és amellett is döntött, így a Hölgy felajánlotta Neki, hogy most kap 20.000Ft kedvezményt, ha nem visszajön, hanem most lefoglalja. Énis odafordultam a Hölgyhöz, hogy esetleg, akkor Énis éljek a kedvezménnyel (amit egyébként nekem nem ajánlott fel előzőleg) mire közölte, hogy Nekem nem jár kedvezmény, mivel nem először jövök. Kérdezte kell vagy nem?
Végül így lett ruhám, de ha tehetitek messziről kerüljétek el a Royal Classic Szalon (Teréz krt 26-os szám alatti) üzletét. /Royal szalon van még másik 2 a Teréz körúton, így ott keresgéljetek!/

Ezen (a kellemetlenségen) kívül remekül telt a hét és sok mindenben előlrébb jutottunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése