2014. október 26., vasárnap

A menyecskeruha

Én hamar eldöntöttem, hogy Nekem bizony tűzpiros menyecskeruhám lesz, különös tekintettel arra, hogy Nálunk a menyecsketánc veszi át a helyét a menyasszonytáncnak.
Azt gondolhatjátok, hogy Mi? Nem lesz menyasszonytánc? Igen, nem lesz.
Ez Nálunk már a legelején világosság vált, hogy mi nem szeretnénk menyasszonytáncot, ugyanis nem illik ajándék gyanánt pénzt kérni, majd menyasszonytáncot is csinálni, és mi az előbbit választjuk (erről és a nászajándékokról később egy másik bejegyzésben még írok)
Az én elképzelésemben egy olyan piros ruha élt, ami egyszerű és mégis van rajta valami különleges. (először nem volt különösebb elképzelésem a ruha hosszát illetően - végül hosszú lett)
Itt megint előjött az Én ragaszkodásom(?) a későbbiekben is hordhatóság iránt, így egy olyat választottam, ami (utána levágatva) koktélruhaként is hordható lesz.

A menyecske ruha gyakori esetben piros, ma azonban már persze minden színben választható (nekem még a barack és rózsaszín szín is tetszett). A különböző szalonokban erre is van bérlési lehetőség, azonban megvásárolni sem egy hatalmas összeg (az enyémet 9500Ft-ért vettem). Érdemes arra figyelni hogy olyan ruhára essen a választás amibe bele van varrva a szivacsrész, hogy ne kelljen a melltartó pántjával bajlódni.
Különböző stílusú ruhák vannak ebben a kategóriában is és persze mindenki válassza ki a stílusban Neki legjobban tetszőt:
1. 'A' vonalú ruhák: Arról kapta a nevét ez a fazon, hogy a felső része szorosan a testhez simul, majd a derék/csípőtől kezdve könnyedebb az esése (azaz kicsit kibővül). /ez lehet hosszú is és rövid is - nekem egy ilyen stílusú, kicsit bővebb ruhám lesz - könnyebb benne jól érezni magam/
             
2. Báli ruhák: szintén a felső része szorosan követi a test vonalát, majd a szoknya rész (alatta egy nagyobb abronccsal) hatalmas szoknyarészben végződik (akár a hercegnőkön a mesékben)
                
3. Sellő ruhák: a comb középső részétől kezd kiszélesedni a ruha (ez leginkább a magasabb menyasszonyoknak áll jól, ahogy az ilyen fazonú esküvői ruhák is)
 
Persze ezeken kívül mindegyikből van nyakba köthető, féloldalas, díszesebb vagy extrémebb fazon. Néhány különlegesebb:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése